Choroba sierpowata jako przyczyna martwicy kości głowy kości udowej ad 8

Ostatnio, dekompresja rdzenia w stadium I i wczesnych stadiach II zmian wykazała pewną obietnicę w leczeniu martwicy kości. 16, 34, 36, 37 Jednak w niewielu doniesieniach dotyczących tej procedury uwzględniono pacjentów z niedokrwistością sierpowatokrwinkową, a żadna z nich nie badała u tych pacjentów oddzielnie. Jest możliwe, że stosunkowo młody wiek pacjentów z niedokrwistością sierpowatokrwinkową, którzy cierpią martwicę kości, w połączeniu z większym unaczynieniem kości gąbczastej (z powodu przerostu erytropoetycznego), może sprawić, że staną się lepszymi kandydatami do wczesnej interwencji z dekompresją rdzenia niż pacjenci z martwicą kości z inne przyczyny. Formalne badania kliniczne byłyby wymagane w celu uzyskania odpowiedzi na to pytanie. Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierane przez Spółdzielcze Badanie Choroby Sierpu, program Oddziału Chorób Sierpu Narodowego Instytutu Serca, Płuc i Krwi.
Jesteśmy wdzięczni dr Richardowi Entsuah i doktorowi Joel Verter za wstępną analizę statystyczną danych.
Author Affiliations
Z Medical College of Georgia, Augusta (PFM); University of Tennessee, Memphis (APK, JIS); New England Research Institute, Watertown, Massachusetts (LAS, KAD); Uniwersytet Kalifornijski, San Francisco (SHE); Interfaith Medical Center, Brooklyn, NY (RB); University of Illinois, Chicago (MK); Woodhull-State University of New York Health Science Center w Brooklyn (JWM); i Harlem Hospital Center, Columbia University, New York (JS). Poproś o ponowne przedłożenie prośby do doktora Milnera w klinice Adult Sickle Cell, Bldg. FR-100, Medical College of Georgia, Augusta, GA 30912.

dodatek
Następni byli starsi badacze we współpracujących ośrodkach klinicznych: uczestniczący badacze: R. Johnson, Alta Bates Hospital (Oakland, CA); L. McMahon, Boston City Hospital (Boston); O. Platt, Szpital dziecięcy (Boston); F. Gill i K. Ohene Frempong, Szpital dziecięcy (Filadelfia); G. Bray, JF Kelleher i S. Leikin, Children s Hospital National Medical Center (Waszyngton, DC); E. Vichinsky i B. Lubin, Children s Hospital (Oakland, CA); A. Bank i S. Piomelli, Columbia Presbyterian Hospital (Nowy Jork); W. Rosse, J. Falletta i TR Kinney, Duke University (Durham, Karolina Północna); L. Lessin, George Washington University (Waszyngton, DC); J. Smith i Y. Khakoo, Harlem Hospital (New York); RB Scott, O. Castro i C. Reindorf, Howard University (Waszyngton, DC); H. Dosik, S. Diamond i R. Bellevue, Interfaith Medical Center (Brooklyn); W. Wang i J. Wilimas, LeBonheur Children s Hospital (Memphis); P. Milner, Medical College of Georgia (Augusta); A. Brown, S. Miller, R. Rieder i P. Gillette, State University of New York Downstate Medical Center (Brooklyn); W. Lande, S. Embury i W. Mentzer, Szpital Ogólny w San Francisco (San Francisco); D. Wethers and R. Grover, St. Luke s-Roosevelt Medical Center (Nowy Jork); M. Koshy i N. Talishy, University of Illinois (Chicago); C. Pegelow i P. Klug, University of Miami (Miami); M. Steinberg, University of Mississippi (Jackson); A. Kraus, University of Tennessee (Memphis); H. Zarkowsky, Washington University (St Louis); C. Dampier, Wyler Children s Hospital (Chicago); H. Pearson i AK Ritchey, Yale University (New Haven, Connecticut); statystyczne centra koordynujące: P. Levy, D. Gallagher, A. Koranda, Z. Flournoy-Gill i E. Jones, University of Illinois School of Public Health (Chicago, 1979-1989); S. McKinlay, O. Platt, D. Gallagher, D. Brambilla i L. Sleeper, New England Research Institute (Watertown, Mass, 1989-1991); M. Espeland, Bowman-Gray School of Medicine (Chapel Hill, Karolina Północna); programowanie: M. Gaston, C. Reid i J. Verier, National Heart, Lung and the Blood Institute (Bethesda, MD).
[przypisy: ovovita, mmlubartow, grudnik kraków ]

0 myśli nt. „Choroba sierpowata jako przyczyna martwicy kości głowy kości udowej ad 8

1. [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu gabinet dentystyczny warszawa[…]